- Ľahký karbónový rám CF3 (cca 997 g - veľ. M) s novou osvedčenou pretekárskou geometriou (rovnaká ako REACTO)
- 12-rýchlostné radenie Shimano Ultegra Di2
- Dvojdielny kokpit FSA SMR ACR
- Riadítka MERIDA EXPERT SL
- Sada karbónových kolies Reynolds AR 41 s plášťami Continental 5000S TR 28 mm
- Karbónová sedlovka MERIDA S-FLEX a technológia DISC COOLER
TECHNOLÓGIE:
✔️DI2 READY – pripravené na inštaláciu technológie Di2 s batériou umiestnenou v sedlovke.
✔️AWS – pri výrobe jednotlivých karbónových dielov používame nafukovaciu vložku, ktorá zaručí, že vnútri trubiek sa nevytvoria vrásky, ktoré zvyšujú hmotnosť a môžu oslabiť trubku. Vďaka tomu sú výsledné rámy ľahšie, tuhšie a pevnejšie.
✔️X-TAPER HEADTUBE – Použitie kónickej hlavovej trubky s 1 1/8“ ložiskami hore a 1 ¼“ alebo 1 ½“ dole zaručuje výnimočnú tuhosť prednej časti rámu a precízne ovládanie dodáva pocit istoty.
✔️NANO MATRIX CARBON – pre zvýšenie odolnosti karbónových rámov sú vrstvy karbónu spojené živicou s pridanými nanočasticami, ktoré zvyšujú odolnosť voči nárazom až o 40%
✔️INTERNAL CABLE ROUTING – Káble sú vedené vnútrom rámu, sú chránené pred vlhkosťou a špinou.
✔️DISC COOLER – Kovaný hliníkový komponent pod predným a/alebo zadným brzdovým strmeňom zlepšuje odvod tepla pomocou CNC opracovaných chladiacich rebier. Testy nám ukázali, že teplota sa zníži až o 35% a čas na vychladnutie bŕzd sa skráti, čím sa optimalizuje výkon bŕzd.
✔️INTERNAL CLAMP – integrovaná sedlová objímka minimalizuje tvorbu turbulencií v okolí hornej rámovej trubky.
✔️NACA FASTBACK PROFILE – Aerodynamický profil trubiek odvodený od kvapkovitého profilu NACA0028 (Nautical Advisory Comitee for Aeronautics) s odrezaným koncom. Vzduch obteká okolo trubky ako keby bol odrezaný koniec stále prítomný, vďaka čomu môžeme pri konštrukcii použiť menej materiálu a ušetriť tak celkovú hmotnosť.
✔️WIRE PORT – Špeciálne tvarované hlavové zloženie merida navrhnuté tak, že všetky káble ako lanká radenia alebo brzdové hadičky vstupujú do rámu cez hlavové zloženie, vďaka čomu sú lanká ukryté a takmer neviditeľné, bez nutnosti konštrukčných zásahov do rámu